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  • Source: International Journal of Forecasting. Unidade: FEA

    Subjects: VOTO, VOTAÇÃO (PREVISÃO), ELEIÇÕES (PROCESSO POLÍTICO) (PREVISÃO), MARKETING POLÍTICO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      KAMAKURA, Wagner A. e MAZZON, José Afonso e DE BRUYN, Arnaud. Modeling voter choice to predict the final outcome of two-stage elections. International Journal of Forecasting, v. 22, n. 4, p. 689-706, 2006Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.ijforecast.2006.04.002. Acesso em: 21 maio 2024.
    • APA

      Kamakura, W. A., Mazzon, J. A., & De Bruyn, A. (2006). Modeling voter choice to predict the final outcome of two-stage elections. International Journal of Forecasting, 22( 4), 689-706. doi:10.1016/j.ijforecast.2006.04.002
    • NLM

      Kamakura WA, Mazzon JA, De Bruyn A. Modeling voter choice to predict the final outcome of two-stage elections [Internet]. International Journal of Forecasting. 2006 ; 22( 4): 689-706.[citado 2024 maio 21 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.ijforecast.2006.04.002
    • Vancouver

      Kamakura WA, Mazzon JA, De Bruyn A. Modeling voter choice to predict the final outcome of two-stage elections [Internet]. International Journal of Forecasting. 2006 ; 22( 4): 689-706.[citado 2024 maio 21 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.ijforecast.2006.04.002
  • Source: International Journal of Research in Marketing. Unidade: FEA

    Subjects: SISTEMAS DE INFORMAÇÃO EM MARKETING, MARKETING DE RELACIONAMENTO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      KAMAKURA, Wagner A. et al. Cross-selling through database marketing: a mixed data factor analyzer for data augmentation and prediction. International Journal of Research in Marketing, v. 20, n. 1, p. 45-65, 2003Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/S0167-8116(02)00121-0. Acesso em: 21 maio 2024.
    • APA

      Kamakura, W. A., Wedel, M., Rosa, F. de, & Mazzon, J. A. (2003). Cross-selling through database marketing: a mixed data factor analyzer for data augmentation and prediction. International Journal of Research in Marketing, 20( 1), 45-65. doi:10.1016/S0167-8116(02)00121-0
    • NLM

      Kamakura WA, Wedel M, Rosa F de, Mazzon JA. Cross-selling through database marketing: a mixed data factor analyzer for data augmentation and prediction [Internet]. International Journal of Research in Marketing. 2003 ; 20( 1): 45-65.[citado 2024 maio 21 ] Available from: https://doi.org/10.1016/S0167-8116(02)00121-0
    • Vancouver

      Kamakura WA, Wedel M, Rosa F de, Mazzon JA. Cross-selling through database marketing: a mixed data factor analyzer for data augmentation and prediction [Internet]. International Journal of Research in Marketing. 2003 ; 20( 1): 45-65.[citado 2024 maio 21 ] Available from: https://doi.org/10.1016/S0167-8116(02)00121-0
  • Source: Marketing Science. Unidade: FEA

    Subjects: CONSUMIDOR, CONTROLE DA QUALIDADE, PRESTAÇÃO DE SERVIÇO

    How to cite
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    • ABNT

      KAMAKURA, Wagner A. et al. Assessing the service-profit chain. Marketing Science, v. 21, n. 3, p. 294-317, 2002Tradução . . Acesso em: 21 maio 2024.
    • APA

      Kamakura, W. A., Mittal, V., Rosa, F. de, & Mazzon, J. A. (2002). Assessing the service-profit chain. Marketing Science, 21( 3), 294-317.
    • NLM

      Kamakura WA, Mittal V, Rosa F de, Mazzon JA. Assessing the service-profit chain. Marketing Science. 2002 ; 21( 3): 294-317.[citado 2024 maio 21 ]
    • Vancouver

      Kamakura WA, Mittal V, Rosa F de, Mazzon JA. Assessing the service-profit chain. Marketing Science. 2002 ; 21( 3): 294-317.[citado 2024 maio 21 ]
  • Unidade: FEA

    Subjects: CONSUMIDOR, CONTROLE DA QUALIDADE, PRESTAÇÃO DE SERVIÇO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      KAMAKURA, Wagner A. et al. Assessing the service-profit chain. . Pittsburgh: Katz Graduate School of Business. . Acesso em: 21 maio 2024. , 2001
    • APA

      Kamakura, W. A., Mittal, V., Rosa, F. de, & Mazzon, J. A. (2001). Assessing the service-profit chain. Pittsburgh: Katz Graduate School of Business.
    • NLM

      Kamakura WA, Mittal V, Rosa F de, Mazzon JA. Assessing the service-profit chain. 2001 ;[citado 2024 maio 21 ]
    • Vancouver

      Kamakura WA, Mittal V, Rosa F de, Mazzon JA. Assessing the service-profit chain. 2001 ;[citado 2024 maio 21 ]

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